- Wat wilt u echt weten?
- Wie gaat dat bijhouden?
- Waarin gaat u dat bijhouden?
- Welke selecties en analyses zijn zinvol?
- Houd het simpel en overzichtelijk!
Roep uw collega’s van Verkoop, Administratie, Klantenservice, Beleid, etc. bij elkaar. Laat ieder rapporteren wat er over uw doelgroep bij hen bekend is. U zult versteld staan hoeveel doelgroepinformatie versnipperd over uw datasystemen toch aanwezig is.
Essentiële gegevens zijn achterhaald! Cruciale informatie ontbreekt om uw doelgroep op het juiste moment het juiste aanbod te doen! Jammer, immers alléén actuele data zijn bruikbaar voor slimme marketing- en sales activiteiten.
Een specifiek ingerichte online IT-infrastructuur geeft toegang tot uw data en vereenvoudigt het beheer hiervan. slimbv houdt het simpel en bouwt een eenvoudige online registratiedatabase met informatie over uw doelgroep die wél wordt bijgehouden.
Cruciale gegevens voor doelmatig relatiebeheer, verkoopstimulering, prospecting en suspecting krijgen de juiste entiteit. U ziet wie voor welk aanbod in de markt is, en u kunt uw doelgroeppersonen volgen op internet en van daaruit op het juiste moment het juiste aanbod voorleggen.