De juiste marketing timing

Marketingsucces wordt bepaald op de inhoud!

  • Wie is uw doelgroep?
  • Hoe spreken we die aan?
  • Welke USP's gaan we inzetten?
  • Welke kanalen gaan we gebruiken?
  • Wat wordt de propositie?

Te vaak signaleren wij trieste situaties...

Een organisatie heeft vaak, al dan niet samen met het reclamebureau, een ogenschijnlijke, perfecte marketingcampagne gerealiseerd. Concept, tekst, visuals en vormgeving… aan alle campagne-uitingen zijn gedacht. Iedereen blij. Tot het moment dat een slim iemand vraagt: Aan wie gaan we dit eigenlijk sturen? HELP!

Inzicht in uw doelgroep ontbreekt...

Dan blijkt dat de klant- en prospectgegevens niet of onvolledig zijn geregistreerd. Dat bedrijven zijn gereorganiseerd of verhuisd. Dat contactpersonen vertrokken of onbekend zijn. Dat men niet weet wie bij het bedrijf de beslissers of de beïnvloeders zijn.

Prospects? Ja, die hadden we in een Excel lijstje staan, maar waar dat nu is...

Voor bijsturen is het dan te laat

De fraaie campagne-uitingen zijn al gereed! Dus wordt de campagne maar op gebrekkige wijze uitgevoerd. Dat vinden wij niet slim! Organisaties doen er goed aan om, voordat zij hun communicatiebureau briefen, eerst met slimbv in gesprek te gaan. Zodat de doelgroepomschrijving écht inhoud krijgt en méér is dan een groep universele doelgroeppersonen.

De kracht van marketing & sales

Natuurlijk gaat het om de doelgroep aan te spreken met mooie, prikkelende en tot de verbeelding sprekende visuals. Maar de interactie en conversie wordt uiteindelijk bepaald door de inhoud. En als u de doelgroep niet kunt selecteren zijn al die visuals ook zinloos. Dat doen wij dus anders! Benieuwd hoe? Neem dan contact met ons op.

Laat je overtuigen door een SLIMme aanpak

Achteraf zeker weten dat je campagne is geslaagd!

*Bedrijf
*Naam:
E-mail: *
*Telefoon:
Uitdaging: *